نمونه کار مدیریت پیج اینستاگرام

بخشی از پیج های مدیریت شده توسط ما

تیم آیدبکس با دارا بودن سال ها سابقه کار و همکاری های موفق در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سوشیال مدیا مشتاق است تا شما را با بخشی از نمونه کار های خود آشنا کند،برای دیدن نمونه کار ها  با ما  همراه باشید.

کابان بیوتی :

سالن آرایشی زیبایی کابان بیوتی، ارائه دهنده بهترین و جدیدترین خدمات فیشیال، لیفت مژه، ابرو، رنگ و لایت و… در شهر اندیشه می باشد که تبم آیدبکس در همکاری با این مجموعه، خدمات طراحی کاور هایلایت، تولید محتوای آموزشی تصویری و ویدیویی، افزایش نرخ تعامل و… را ارائه می دهد.

مجموعه عمران سنتر :

مجموعه صافکاری Pdr عمران سنتر، یکی از مجهزترین و حرفه‌ای‌ترین خدمات در زمینه صافکاری PDR را در غرب استان تهران ارائه می‌کند که مجموعه آیدبکس در زمینه طراحی تمپلیت، تولید محتوای آموزشی تصویری و ویدیویی، افزایش نرخ تعامل و… به صورت مستمر درحال فعالیت برای ارائه هرچه بهتر خدمات می باشد.

دکتر لیلا عباسی :

دکتر لیلا عباسی، مشاور و درمانگر فردی، فرزند پروری، سلامت جنسی و… می باشد که مجموعه آیدبکس در همکاری با ایشان،‌ در زمینه طراحی تمپلیت، پست، استوری، تدوین ویدیو، تولید محتوای ویدیویی و… به صورت مشخص درحال فعالیت می باشد.

آقای احساس :

پیج اینستاگرامی آقای احساس با داشتن بیش از 200 هزار دنبال کننده در اینستاگرام درحال فعالیت است. تیم آیدبکس در زمینه طراحی تمپلیت، استوری و افزایش نرخ تعامل و… به صورت مستمر، همکاری رضایت بخشی را با این مجموعه داشته است.

پرفیوم مجیکال :

پیج اینستاگرامی پرفیوم مجیکال در زمینه فروش بهترین و پرطرفدارترین عطر و ادکلن های روز دنیا درحال فعالیت می باشد. تیم آیدبکس در زمینه عکاسی، طراحی بنر تبلیغاتی، تبلیغات، طراحی تمپلیت پست و استوری و… با این مجموعه همکاری مثبتی را پشت سر گذاشته است.

مرکز پرستار ناجی :

مرکز پرستار ناجی با تکیه بر ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات پرستاری سالمند، کودک و بیمار و… در منزل همواره درحال فعالیت است که تیم آیدبکس در زمینه عکاسی، طراحی بنر تبلیغاتی، تبلیغات و… با این مجموعه همکاری مثبتی را پشت سر گذاشته است.

پویان اسپرت :

مجموعه پویان اسپرت به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک ورزشی زنانه و مردانه در کشور به صورت فروش و عمده و تکی درحال فعالیت است. تیم آیدبکس در زمینه طراحی تمپلیت، پست و استوری، بنر تبلیغاتی، عکاسی، فیلمبرداری و تدوین، طراحی سایت و… درحال ارائه خدمات به این مجموعه می باشد.

داهی بوک :

فروشگاه اینستاگرامی داهی بوک در زمینه فروش تخصصی کتاب در حال فعالیت است. تیم آیدبکس در زمینه عکاسی، طراحی تمپلیت، پست و استوری، بنر تبلیغاتی، تبلیغات و… با این مجموعه همکاری موفقی را داشته است.

راز منا :

پیج اینستاگرامی مرکز روانشناسی و مشاوره راز منا در زمینه برگزاری جلسات مشاوره روانشناسی، مشاوره خانواده، مشاوره روانپزشکی، مشاوره کودک و نوجوان و… با داشتن بیشتر از ۴۵ هزار دنبال کنند در اینستاگرام درحال فعالیت است. تیم آیدبکس در زمینه عکاسی، فیلمبرداری و تدوین ویدیو، طراحی بنر تبلیغاتی، افزایش لایک، کامنت و فالوور (واقعی) و… با این مجموعه همکاری موفقی را داشته است. 

سپهر آسیا :

شرکت مسافربری سپهر آسیا، با داشتن کادری مجرب در زمینه اتوبوسرانی برون شهری در سراسر ایران درحال فعالیت است که به صورت اینترنتی نیز خدمات خود را به عموم ارائه می دهد، تیم آیدبکس در همکاری با شرکت مسافربری سپهرآسیا در زمینه طراحی تمپلیت، پست، استوری، تولید محتوای آموزشی تصویری و ویدیویی و.. به صورت همه روزه درحال فعالیت می باشد.

سپیده رجبی :

مجموعه srgroup در زمینه ارائه تخصصی خدمات عروسی، رنگ مو، ناخن، مژه، پوست و… است که با دارا بودن مجهزترین سالن های زیبایی در غرب تهران درحال فعالیت می باشد، مجموعه آیدبکس در همکاری با مجموعه srgroup در زمینه سوشیال مدیا در تلاش است تا بهترین خدمات را ارائه دهد. بخشی از فعالیت تیم آیدبکس در فضای مدیای این مجموعه شامل طراحی کاور هایلایت، تولید محتوای آموزشی، ساخت تیزر، برگزاری ورکشاپ و… می باشد که به صورت روزانه درحال انجام است.

شعر فارسی :

پبج اینستاگرامی شعر فارسی، با داشتن بیش از ۱ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام همواره در حال فعالیت است. تیم آیدبکس در زمینه طراحی تمپلیت، تولید محتوای تصویری و ویدویی، افزایش لایک، کامنت و فالوور (واقعی) و… همکاری مثبتی را با این مجموعه داشته است.

گالری جواهری اسلامی :

پیج اینستاگرامی جواهری اسلامی، با داشتن بیشتر ۵ هزار دنبال کننده در اینستاگرام، اکنون درحال فعالیت است. تیم آیدبکس در زمینه عکاسی صنعتی، افزایش نرخ تعامل و… همکاری مثبتی را با این مجموعه تجربه کرده است.

گرگ و میش :

پیج اینستاگرامی گرگ و میش، با داشتن بیش از ۳۵۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام، درحال فعالیت در زمینه موفقیت و انگیزشی است. تیم آیدبکس در زمينه طراحی تمپلیت، تولید محتوای تصویری و ویدویی، افزایش لایک و کامنت و فالوور (واقعی) و… همکاری موفقی را با این مجموعه داشته است.

مریم داداش زاده :

همکاری دیگر مجموعه آیدبکس با میکاپ آرتیست تخصصی ارائه دهنده بروزترین خدمات زیبایی در شهر اندیشه می باشد که فعالیت تیم آیدبکس در زمینه طراحی استوری آموزشی، کاور هایلایت، افزایش لایک، فالو، کامنت (واقعی) و نرخ تعامل بالا و… به صورت مستمر و روزانه توسط اعضای تیم درجریان است.

فروشگاه لوازم آرایشی و سالنی مظاهری:

فروشگاه لوازم آرایشی مظاهری با دارا بودن بیش از ۵۰۰۰ نوع محصول در زمینه زیبایی، مراقبت پوستی و ناخن و در خصوص سالن های زیبایی در غرب تهران درحال فعالیت می باشد که تیم ایدبکس در زمینه طراحی تمپلیت، پست، استوری، تولید محتوای آموزشی ویدویی و تصویری، برگزاری ورکشاپ و.. همواره درحال ارائه خدمات می باشد.

مهندس منصور رخشان :

مهندس منصور رخشان، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی و موسس و مبتکر اولین آموزشگاه مشاوره محور در ایران با عنوان هفت، با بیش از ۸۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام در حال فعالیت است. تیم آیدبکس در زمینه عکاسی، طراحی بنر تبلیغاتی، تبلیغات و… با ایشان همکاری موفقی را پشت سر گذاشته است.

دکتر قدسی :

پیج اینستاگرامی دکتر سید حامد قدسی خورسند، جراح چاقی و متخصص لاپاروسکوپی پیشرفته، با بیش از ۱۳۰ هزار دنبال کننده در اینستاگرام درحال فعالیت است. تیم آیدبکس در زمینه عکاسی، فیلمبرداری و تدوین ویدیو، افزایش نرخ تعامل، افزایش لایک و کامنت و فالوور (واقعی) و… همکاری موفقی را با ایشان داشته است.

فروشگاه لوازم آرایشی مظاهری :

فروشگاه لوازم آرایشی بهداشتی مظاهری با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰ نوع محصول در زمینه زیبایی، مراقبت پوستی و… در غرب تهران درحال فعالیت می باشد که تیم ایدبکس در زمینه طراحی تمپلیت، پست، استوری، تولید محتوای آموزشی ویدویی و تصویری، برگزاری ورکشاپ و.. همواره درحال ارائه خدمات می باشد.

اتو سرویس میلاد :

اتو سرویس میلاد دارای مجهزترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا در ارائه خدمات تعویض روغن تمام خودروها، دیاگ، خدمات لاستیک و… در غرب تهران می باشد که مجموعه آیدبکس در زمینه طراحی تمپلیت، تولید محتوای آموزشی تصویری و ویدیویی، افزایش نرخ تعامل و… به صورت مستمر درحال فعالیت برای ارائه هرچه بهتر خدمات می باشد.