تعرفه تبلیغات اینستاگرام + درآمد بلاگرها و اینفلوئنسر ها
امروزه روز افرادی که دارای حساب بیزنسی در اینستاگرام هستند ، تبلیغات تبدیل به امری اساسی برای آنها شده است. قطعا تمام افرادی که تصمیم میگیرند در اینستاگرام تبلیغ کنند ، در ابتدا درباره قیمت آن سوال دارند ، و یکی از اساسی ترین سوالات آنها این هست که هزینه تبلیغات در اینستاگرام بعه چه صورت است ؟
میدانیم که هیچ کسب و کاری بدون تبلیغات امکان دیده شدن را ندارد ، در گذشته افراد برای تبلیغات از روش هایی مثل بیلبورد های کنارخیابان ، بخش کردن تراکت و روش هایی نظیر اینها برای تبلیغات استفاده میکردند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ، و تبدیل شدن دنیای مجازی به بخشی از زندگی انسان ها ، بسیاری از افراد تبلیغات خود را از این طریق انجام میدهند.
و کم کم مردم متوجه این موضوع شدند که درواقع کم هزینه ترین و پر بازدید ترین روش تبلیغات ، روش تبلیغات از راه فضای مجازی است. که در این حوزه اینستاگرام در الویت قرار دارد. اگر شما هم تصمیم گرفته اید که کسب و کار خود را از طریق اینستاگرام گسترده تر کنید و از روش تبلیغات آن استفاده کنید ، بی شک به دنبال تعرفه قیمت های آن هستید.
همچنین افراد زیادی در اینستاگرام وجود دارند که برای شما تبلیغات میکنند ، اما خب لازم به ذکر است که در این فضا افرادی هم هستند که از این موضوع سوء استفاده میکنند و با کلاهبرداری هزینه های زیادی از شما دریافت میکنند بدون آنکه بازخورد مثبتی به شما بدهند.
ما در این مقاله قصد داریم افردی مطمئن و قابل اعتماد را با تعرفه تبلیغات هر کدام به شما معرفی کنیم ؛ پس اگر شما هم قصد دارید پیج اینستاگرام خود را تبلیغ کنید ، پیشنهاد میکنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.
معیار های تعیین قیمت تبلیغات اینستاگرام
برای تبلیغات در اینستاگرام باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید که ، محتوای شما باید با کیفیت و هدفمند باشند ، یعنی ارزش اشتراک گذاری را داشته باشد ؛ همچنین تبلیغات نادرست نه تنها بازخورد مثبتی را برای شما به همراه نخواهد داشت بلکه موجب هدر رفتن تمام هزینه های شما در راه برگزاری تبلیغات خواهد شد. پیشنهاد ما این است که پیش از دادن تبلیغات از متخصصین فعال و حرفه ای در این حوزه کمک بگیرید تا تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.
در همین راه کمپین های تبلیغاتی نیز وجود دارد که از ایده محتوا تا اجرا کردن و پخش کردن تبلیغات را انجام میدهند.
در ادامه عواملی را که نرخ تبلیغات را تعیین میکنند را با هم بررسی میکنیم :
+ تعداد دنبال کنندگان یا فالوور های پیج
در زمانی که تبلیغات با هدف افزایش دادن آگاهی افراد و معرفی خدمات و محصولات آن به مخاطبان صورت میگیرد ، میزان برآورده و ارزش گذاری پیج ها به تعداد فالوور آنها بستگی دارد. اگر بخواهیم با زبان ساده تر و با ذکر یک مثال بگوییم ، میتوان گفت که : تصور کنید شما دارای یک پیج فروش لباس هستید و قصد دارید پیج خود را در فضای اینستاگرا تبلیغ کنید ، در این هنگام یکی از الویت های شما برای انتخاب پیج تبلیغاتی ، تعداد فالوور های آن است ؛ این به آن منظور است که هنگامی که افراد بیشتری آن پیج را دنبال کنند و ببینند ، قطعا شما میتوانید افراد بیشتری را به صفحه خود جذب کنید.
اما خب تعداد دنبال کنندگان یک صفحه معیار خوبی برای تعیین کردن تعرفه های تبلیغاتی پست و استوری اینستاگرام نیست. زیرا افراد سود جویی هستند که با خریدن فالوور های قلابی و فیک ، سعی میکنند تعداد دنبال کنندگان خود را بیشتر نشان دهند. و خب واضح است که فالوور های فیک هیچ تاثیر و تعاملی در پیج ندارند و در این صورت تبلیغات شما دیده نمیشوند و شما نتایج مثبتی را دریافت نخواهید کرد.
حالا برای اینکه تشخیص دهید فالوور های یک پیج واقعی است و فیک نیست ، میتوانید میانگین نرخ تعامل ، بازدید و لایک های پیج مربوطه را بررسی کنید. با بررسی این معیار ها از صفحات میتوانید خیلی راحتتر نرخ تبلیغات یک پیج را بررسی و تعیین کنید.
+ میزان نرخ تعامل پیج
با بررسی میزان انگیجمنت یک پیج ، میتوانید درصد کاربران فعالی که در پیج وجود دارند و میزان بازدهی صفحه را بررسی کنید. شما میتوانید میزان انگیجمنت یا همان نرخ تعامل پیج را با استفاده از ابزار insights بررسی و ارزیابی کنید ؛ که برای انجام این کار میتوانید هنگامی که قصد دارید تبلیغات خود را به یک پیج بسپارید ، از صاحب آن پیج بخواهید تا یک گزارشی از آمار insights پیخ خود برای شما ارسال کند ، شما بر اساس این گزارش امکان این را دارید که نرخ تبلیغات خود را تخمین بزنید.
+ نوع تبلیغات
تبلیغات در اینستاگرام میتوانند در دو نوع قالب صورت بگیرد ، قالب پست و استوری و یکی از معیار های تعیین قیمت تبلیغات محسوب میشود ؛ که هر کدام از اینها در هر دو بخش به دو قالب عکس و ویدیو تقسیم میشوند که باز هم در تعیین قیمت نقش دارند.
+ میزان تبلیغات
یکی دیگر از معیار های تبلیغات در اینستاگرام ، میزان حجم تبلیغات آن پیج است. دادن تبلیغات به یک پیج اینستاگرامی که حجم تبلیغات آن محدود است ، میتواند موجب نتیجه و بازدهی خوب و بالایی برای صفحه شما ایجاد کند. به زبان ساده تر ، هنگامی که شما به پیجی تبلیغات میدهید که معمولا تعداد اندکی تبلیغ را میپذیرد ، میتوانید جذب و بازدهی بیشتری داشته باشید و به نوعی پیج شما در تبلیغات زیاد گم نمیشود ؛ که همین موضوع دلیلی است برای تفاوت نزخ مبلغ تبلیغات.
+ زمان انتشار تبلیغات
معیار دیگری که در تعیین نرخ قیمت تبلیغات تبدیل به امری بسیار مهم شده است ، زمان انتشار دادن تبلیغ در صفحه است. برای مثال اگر آگهی شما به عنوان آخرین پست در پیج مربوطه پست شود ، توسط کاربران بیشتری دیده خواهد شد و موجب خواهد شد که شما بازدهی بیشتری را از آگهی خود دریافت کنید و نرخ تعامل شما افزایش خواهد یافت ، که در نتیجه قیمت آن نیز متفاوت تر خواهد بود.
قیمت تبلیغات در اینستاگرام
امروزه روز و در حال حاضر یکی از محبوب ترین و موثر ترین روش های تبلیغاتی شناخته شده در دنیای دیجیتال ، تبلیغات در اینستاگرام است. امروزه بسیاری از کسب و کار ها هستند که تنها با استفاده از آگهی های اینستاگرام توانسته اند برند سازی کنند و سود های کلانی را بدست آورند. این روش تبلیغات نه تنها تاثیرات بیشتری دارد بلکه بازدهی بیشتر و بهتری نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی دارد ، همچنین از نظر قیمت و هزینه نیز نسبت به سایر روش های آگهی مقرون به صرفه تر است.
درواقع نرخ کاملا مشخصی برای تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد به همین دلیل بسیاری از صاحبان پیج های کسب و کاری از هزینه های آن آگاهی ندارند. همین امر نیز موجب شده است تا برخی از افراد سودجو از این موقعیت سوء استفاده کرده و هزینه خیلی بالایی از افراد دریافت کنند.
در این مقاله اطلاعاتی درباره نرخ های تبلیغات اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهیم و برخی از پیج های معروفی که تبلغات میپذیرند را به شما معرفی کنیم.
تعرفه تبلیغات اینفلوئنسر ها در اینستاگرام
مهدی محمدی با نام کاربری @_mehdi_7
حوزه فعالیت : طنز
تعداد دنبال کنندگان :M 2.2
فالو شوندگان : 270
نرخ تعامل : 5.46%
شرایط : تک استوری
قیمت : 2.500.000
السا عبداللهی با نام کاربری @elsaabdollahii
حوزه فعالیت : طنز ، مادر و کودک
تعداد دنبال کنندگان : M 1.2
فالو شوندگان : 175
نرخ تعامل : 6.03 %
شرایط : دو استوری پشت سر هم با بازدهی و کیفیت بالا
قیمت : 4.000.000
خانواده نلی با نام کاربری @about_neli
حوزه فعالیت : طنز
تعداد دنبال کنندگان : 56 K
فالو شوندگان : 620
نرخ تعامل : 1835.99%
شرایط : تک استوری توضیح بلاگر
قیمت : 500.000
هومن ایرانمنش با نام کاربری @hmn.iranmanesh
حوزه فعالیت : طنز
تعداد دنبال کنندگان : M 2.2
فالو شوندگان : 82
نرخ تعامل : 103.17%
شرایط : معرفی توسط هومن ایرانمنش
قیمت : 8.000.000
حمید شربتی با نام کاربری @hamid.agha.mashti
حوزه فعالیت : طنز
تعداد دنبال کنندگان : M 1.8
فالو شوندگان : 865
نرخ تعامل : 7.43%
شرایط : تک استوری سلفی
قیمت : 2.500.000
گیم فروش با نام کاربری @game_furush
حوزه فعالیت : وسایل الکترونیکی ، بازی
تعداد دنبال کنندگان : 120 K
فالو شوندگان : 87
نرخ تعامل : 1.35%
شرایط : استوری 24 ساعته
قیمت : 750.000
آشپزی ، ایده نظم با نام کاربری @shima.peikaar
حوزه فعالیت : آشپزی
تعداد دنبال کنندگان : 118 K
فالو شوندگان : 413
نرخ تعامل : 3.54%
شرایط : دو استوری
قیمت : 1.300.000
سارا سمایی با نام کاربری @sara.smeii
حوزه فعالیت : طنز
تعداد دنبال کنندگان : 1.1 M
فالو شوندگان : 112
نرخ تعامل : 0.09 %
شرایط : استوری با چهره خانم سمایی و متن مورد نظر شما سلفی
قیمت : 1.700.000
آیدا نادری با نام کاربری @aidaa_naderii
حوزه فعالیت : سبک زندگی ، مادر و کودک
تعداد دنبال کنندگان : 278 K
فالو شوندگان : 487
نرخ تعامل : 10.51%
شرایط : معرفی غیر حضوری در 5 استوری
قیمت : 16.000.000
تبلیغات در اینستاگرام چه اهمیتی دارد ؟
در ادامه اهمیت تبلیغات در پلتفرم اینستاگرام را برای شما شرح دادیم :
+ بیش از 40 میلیون کاربران اینستاگرام ایرانی هستند
پلتفرم اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین پلتفرم اجتمایی است که افراد زیادی در آن فعال هستند و روز به روز کاربران بیشتری به این پلتفرم رجوع میکنند و در طول روز افراد زیادی زمان زیادی را در این پلتفرم سپری میکنند ؛ بنابر این میتوان گفت اینستاگرام بهترین مکان برای تبلیغ کردن خدمات و محصولات خود و یا کسب و کار شماست ، و با استفاده از آن میتوانید کاربران زیادی را به سمت کسب و کار خود جذب کنید.
در این هنگام سعی کنید تا شما هم از این فضا استفاده کنید و محصولات و کسب و کار خود را از طریق تبلیغات به افراد بیشتری معرفی کنید و در نتیجه بازخورد خوبی دریافت کنید.
+ امکان برگزاری تبلیغات به شیوه ی تعاملی
امروزه اینستاگرام در حال تبدیل شدن به یک ابزار قدرتمند است که از قابلیت های ویژه و خاصی برخور دار است. شما میتوانید برای اینکه برند خود را به صورت کاملا حرفه ای به مخاطبان خود نشان دهید ، از امکانات و قابلیت های این پلتفرم استفاده کنید و تبلیغات خود را به صورتی طراحی کنید که هم بسیار جذاب باشد و هم کاربر پسند باشد.
قابلیت های منحصر به فردی که با استفاده از آنها میتوانید تبلیغات تاثیر گذاری داشته باشید و محصولات و خدمات خود را به کاربران خود معرفی کنید. قابلیت هایی از جمله استوری ، ریلز ، پست ، کپشن نویسی و استفاده از استیکر های جذاب درر استوری.
برقراری ارتباط قدم اول برای افزایش آگاهی از برند و کسب و کار در میان کاربران اینستاگرام است. اگر از فضای تعاملی اینستاگرام به نحو خوب و مناسبی استفاده کنید میتوانید با کاربران خود ارتباط بگیرید و احساسات آنها را برانگیخته کنید و آنان را ترغیب کنید تا در پیج شما فعالیت و تعامل داشته باشند.
هر چقدر که نرخ تعامل شما در اینستاگرام پیشرفت داشته باشد و بالا برود ، محتوای تولید شده از طرف شما بیشتر به کاربران نمایش داده خواهد شد و به همین ترتیب میتوانید برند خود را در پلتفرم اینستاگرام بسازید .
+ دسترسی داشتن به افراد مشهور و اینفلوئنسر ها
شما با استفاده از پلتفرم اینستاگرام امکان این را دارید تا با کمک گرفتن از افراد مشهور و یا اینفلوئنسر ها برند و کسب و کار خود را تبلیغ کرده و به افراد بیشتری معرفی کنید. با همکاری و کمک از اینفلوئنسر ها میتوانید تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان خود بگذارید ، زیرا که اینفلوئنسر ها به راحتی میتوانند در مدت زمان کمی کاربران را و فالوور های خود را ترغیب کنند تا از محصولات و خدمات یک پیج استفاده کنند. این موضوع را نیز حتما در نظر داشته باشید که برای گرفتن نتایج و باز خورد های خوب از تبلیغات اینفلوئنسری ، میبایست که حتما محتوای شما مفید باشد و طوری باشد که به راحتی مورد توجه قرار گیرد و وایرال شود.
+ دسترسی یافتن گسترده به صفحات پر بازدید
صادقانه باید گفت که داشتن فالوور های مفید و هدفمند تبدیل به کاری دشوار در جامعه اینستاگرام شده است. سوال اینجاست که در حالی که روزانه میلیون ها محتوا در این پلتفرم بارگذاری میشود . پس در حالی که این مقدار محتوا در این اپلیکیشن وجود دارد ، ما چگونه میتوانیم محتوای صفحات خود را به دست مخاطبانی که به حوزه کاری ما علاقه مند هستند ، برسانیم ؟ چیزی که در این هنگام میتوانید انجام دهید ، آن است که با آگهی دادن به یک پیج پر بازدید ، تعداد مخاطبان و فالوور های خود را افزایش دهید و همچنین موجب خواهد شد تا بازدید پیج شما نیز افزایش یابد.
+ صرفه جویی در زمان
امکان دارد چند سال طول بکشد تا پیج شما در اینستاگرام رشد کند اما با آگهی دادن در این اینستاگرام میتوانید خیلی سریعتر رشد کنید و دنبال کنندگان خود را افزایش دهید و در بازه زمانی کمتری به درآمد بالایی برسید.
+ دسترسی یافتن به جامعه هدف گسترده
این روش تبلیغاتی یک میزیت اصلی دارد و آن این است که افراد تنها با یک کلیک میتوانند به تمام سر تا سر اینترنت دسترسی داشته باشند و امروزه افراد بسیار زیادی هستند که زمان زیادی را در اینترنت صرف میکنند .
تبلیغات در محیط مجازی اینستاگرام این امکان را به افراد میدهد تا خارج از موقعیت مکانی خود محصولات و یا خدمات مورد نیاز خود را از سر تا سر اینترنت دریافت کنند. به عبارتی دیگر میتوانیم بگوییم با کمک اینستاگرام میتوانید کسب و کار خود را بدون توجه به موقعیت مکانی و در تمام نقاط جهان توسعه دهید.
پیشنهادی—-چگونه پیچ خود را وارد اکسپلور اینستاگرام کنیم ؟ + 19 ترفند کاربردی
آژانس دیجیتال مارکتینگ آیدبکس
تیم دیجیتال مارکتینگ آیدبکس با بهره گیری از نیروی جوان و خوش ذوق به کسب و کارها کمک میکند بهتر دیده بشوند و بیشتر بفروشند و در دنیای مارکتینگ حضوری کار آمدتر، هدفمندتر و سودمند تری داشته باشند. با تمامی دانش و تجربه ای که داریم در کنار شماییم تا بهترین عملکرد را در فضای کسب و کار داشته باشید.
آقای فرزام ، مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ آیدبکس ، تجربه زیادی در این حرفه دارد و موفقیت های زیادی را کسب کرده است. شما با دادن تبلیغات پیج خود به تیم دیجیتال مارکتینگ ما ، میتوانید کسب و کار خود را در دنیای اینستاگرام توسعه دهید.
برای دریافت مشاوره و ارتباط با تیم ما میتوانید با این شماره تماس حاصل فرمایید : 09393148002
نتیجه گیری و کلام آخر
در این مقاله به بررسی تعرفه های تبلیغات در اینستاگرام پرداختیم . اگر شما هم قصد دارید در پیشرفت کسب و کار خود به نتیجه خوب و مطلوبی برسید ، به شما پیشنهاد میکنیم که با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب و حرفه ای که در این زمینه دانش و تجربیات کافی را دارند ارتباط برقرار کنید ، تا آنها با مدیریت صفر تا صد کمپین های تبلیغاتی شما را رسیدن به موفقیت همراهی کنند. یکی از این آژانس ها ، آژانس دیجیتال مارکتینگ آیدبکس است که با تجربه و تیم حرفه ای که دارد میتواند در موفقیت شما کمک شایانی داشته باشد.
شاید با خودتان فکر کنید که هزینه های تبلیغات در اینستاگرام زیاد است اما این موضوع را در نظر داشته باشید که با یک تبلیغات خوب فروش پیج و کسب و کار شما چند برابر خواهد شد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.