در روز چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم؟
در روز چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم؟ ؛ این سوالی است که این روزها بسیاری از کاربران اینستاگرام از خود می پرسند. همانطور که می دانید محدودیتی در تعداد پست ها و استوری هایی که می توانید در اینستاگرام منتشر کنید وجود ندارد. با این حال، برای بسیاری از حساب های تجاری، این سوال است که چگونه برنامه ریزی تعداد پست ها و استوری ها در اینستاگرام می تواند تأثیر مثبتی بر تبلیغات اینستاگرام برای کسب و کار داشته باشد.
برای شروع، لازم به ذکر است که هیچ عدد ثابتی برای تعداد پست ها و استوری های روزانه در اینستاگرام وجود ندارد. همه ما می دانیم که در هر کسب و کاری، مخاطبانی که با آنها تعامل داریم متفاوت است، به همین دلیل این تعداد باید بسته به هدف و موضوع صفحه شما متفاوت باشد.
“برای دنبال کردن پیح اینستاگرام آیدبکس کلیک کنید.“
عواملی که بر تعداد پست ها و استوری ها تأثیر می گذارد
آیا واقعا مهم است که روزانه در اینستاگرام پست کنید؟ آمارها نشان می دهد که ارسال به طور متوسط 1.5 پست می تواند تاثیر مثبتی بر رشد صفحه شما داشته باشد. این به معنای ارسال یک یا دو پست در روز است تا کاربران و فالوورها خسته نشوند و به تعامل با فالوورهای شما ادامه دهند. بهترین راه برای درک نظرات و واکنش های دنبال کنندگان خود این است که تعداد پست های مختلف را امتحان کنید. با این حال، شما باید رقبای خود و رفتار آنها را نیز مشاهده کنید.
بنابراین اگر امکان ارسال هر روز برای شما وجود ندارد و مثلا می توانید هفته ای دو بار پست بگذارید، باید سعی کنید این دو روز را در هر هفته حفظ کنید و در روزهای خاصی پست بگذارید. به عنوان مثال، در روزهای شنبه و پنجشنبه هر هفته پست بگذارید. نکته بسیار مهم در مورد پست گذاشتن در اینستاگرام، حفظ ثبات است. باید برنامه مشخصی را دنبال کنید. اما برای اینکه برندینگ مناسبی انجام دهید و همیشه در چشم مردم باشید، پست روزانه می تواند به شما کمک کند.
علاوه بر این، شکاف ها و بی نظمی های طولانی، همانطور که گفته شد، تصور منفی از برند شما ایجاد می کند. این ثبات تاثیر زیادی روی عملکرد شما خواهد داشت. بنابراین روزانه حداقل یک تا دو پست در صفحه خود ارسال کنید. البته همانطور که گفتیم این عدد ممکن است برای هر صفحه متفاوت باشد. عوامل زیادی بر تعداد پستها و استوریهایی که منتشر میکنید تأثیر میگذارند. یکی از مهمترین آنها هدف صفحه، رقبای شما و روز ارسال پست ها و استوری های شماست.
“برای پیجت یه ادمین حرفه ای میخای؟!بیا اینجا”
-
هدف پیج از انتخاب تعداد پست روزانه اینستاگرام
مهم ترین نکته این است که به هدف صفحه خود توجه کنید. هدف صفحه بر تعداد پست های شما تأثیر می گذارد. فرض کنید هدف صفحه شما مربوط به اخبار است. کاربران منتظر صفحه شما هستند.
کاربران مشتاقانه منتظر هستند تا صفحه شما را دنبال کنند و از آخرین اخبار و موضوعات مطلع شوند. بنابراین، چنین صفحاتی باید بیش از چهار بار در روز پست بگذارند تا پوشش خبری خوب و مناسبی داشته باشند.
حال تصور کنید که صفحه شما یک صفحه تجاری است. این نوع صفحات باید حداکثر دو بار در روز پست کنند تا کاربران خسته نشوند و فالوورهای دائمی خود را حفظ کنند. همیشه قبل از ارسال پست، هدف صفحه خود را مشخص کنید. علاوه بر این، به نیازهای کاربران خود توجه کنید، زیرا ارسال بیش از حد می تواند عواقب منفی داشته باشد.
-
به صفحات رقیب با اهداف مشابه توجه کنید
امروزه اینستاگرام به محبوب ترین پلتفرم برای صاحبان مشاغل تبدیل شده است. بسیاری از صفحات اینستاگرام از آن برای تبلیغ یا فروش محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. مطمئنا در حوزه کاری شما صفحات دیگری نیز فعال هستند و گروهی از فالوورها را به سمت خود جذب کرده اند. شما باید عملکرد صفحات برتر در زمینه خود را تجزیه و تحلیل کنید تا تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.
به عنوان مثال، صفحات رقبای خود را دنبال کرده و بررسی کنید تا مشخص کنید در روز چند پست و استوری منتشر می کنند. در نهایت شما می توانید میانگین تمام پست ها را بگیرید و تضمین می شود که بسیاری از کاربران در این زمینه با شما موافق خواهند بود. در نتیجه، این روش کاربران شما را نزدیکتر میکند و به شما کمک میکند تا بفهمید که باید روزانه چندین پست و استوری در اینستاگرام ارسال کنید تا به بهترین نتیجه برسید.
-
مناسبت های انتشار را تحلیل کنید
بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟ عموماً کاربران در تعطیلات و تعطیلات آخر هفته زمان بیشتری را در اینستاگرام می گذرانند. به همین دلیل باید در این روزها پست ها و استوری های بیشتری منتشر کنید زیرا کاربران زمان بیشتری را در اینستاگرام می گذرانند. به عنوان مثال، در روزهای جمعه، پست ها و استوری های بیشتری منتشر کنید. اگر در روزهای معمولی دو بار پست می گذاشتید، در روزهای تعطیل آن را به سه یا چهار بار افزایش دهید. این تعداد پست به جذب فالوورهای بیشتری به صفحه شما کمک می کند.
در مقاله “چند پست و استوری در اینستاگرام به اشتراک بگذاریم؟” ما به عوامل موثر بر تعداد پست ها و استوری هایی که باید منتشر کنید اشاره کردیم. یکی از این عوامل که نیاز به توجه ویژه دارد، انتشار اخبار بسیار مهم در اینستاگرام است. کاربران تلاش می کنند تا پست های مرتبط با آن موضوعات را دنبال کنند. همچنین می توانید از چنین پست هایی در زمان های خاص استفاده کنید تا تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید.
توجه: پستهای شما نباید خیلی کم باشد، زیرا باعث کاهش ارتباط شما با فالوورهایتان میشود. از طرف دیگر، نباید زیاد تکرار شوند یا فاصله کمی داشته باشند، زیرا می توانند فالوورهای شما را آزار دهند یا باعث شوند صفحه شما را ترک کنند. (اما همانطور که گفته شد این تا حد زیادی به هدف شما بستگی دارد.)
نکات کلیدی تعداد پست ها و استوری ها
- اگر قادر به انتشار روزانه پست نیستید سعی کنید در استوری ها فعال باشید. استوری ها نقش مهمی در رشد صفحه دارند. سعی کنید حداقل دو یا سه داستان در روز داشته باشید.
- به خاطر داشته باشید که پست ها و استوری های شما باید جذاب، جذاب و مرتبط با علایق فالوورهای شما باشد. در غیر این صورت از ارسال به هیچ نتیجه ای نخواهید رسید.
- آمار نشان می دهد که افراد در ساعات استراحت، ساعات غیر کاری، عصرها و تعطیلات بیشتر در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مشغول هستند. این را در نظر داشته باشید.
- از استفاده از مطالب دیگران بپرهیزید و برای نوآوری در کار خود تلاش کنید. با این حال، مطمئن شوید که نوآوری های شما جذاب هستند.
- فقط به خاطر فعال بودن چیزی پست نکنید. همیشه محتوا و پست های خود را در راستای اهداف خود انتخاب کنید.
- توجه به این نکته ضروری است که طبق الگوریتم های جدید اینستاگرام، رتبه و رشد صفحه شما بر اساس تعاملات دریافتی برای هر پست تعیین می شود. تعداد پست های بی کیفیت هیچ تاثیری بر رشد شما نخواهد داشت.
روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام بگذاریم تا بهترین نتیجه را بدست آوریم؟
اینستاگرام میزان تعاملی که پست شما از کاربران شما در طول رتبه بندی دریافت کرده است را در نظر می گیرد. تعداد تعاملات، از جمله لایک، نظر، ذخیره و اشتراک گذاری، از جمله عواملی است که کیفیت پست شما و رتبه صفحه شما را تعیین می کند. حال، فرض کنید تعداد زیادی پست در روز ارسال می کنید اما نرخ تعامل پایینی دارید.
مقاله پیشنهادی—معرفی 5 تا از بهترین سایت های دانلود قالب اینستاگرام
نتیجه گیری و کلام آخر
در این مقاله از “آژانس دیجیتال مارکتینگ آیدبکس” به این سوال پاسخ دادیم که روزانه چند پست و استوری در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شود. هر پلتفرم رسانه های اجتماعی بر اساس ویژگی ها و فالوورهای خود قوانین متفاوتی برای فعالیت دارند. در اینستاگرام، پیشرفت شما و دستیابی به یک رتبه خوب به نرخ تعاملی که کاربران با شما و برند شما دارند بستگی دارد. با رعایت اصول و دستورالعمل های ذکر شده در این مقاله در مورد تعداد پست ها و استوری ها می توانید رتبه مناسبی در اینستاگرام کسب کنید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.