14 استراتژی مفید برای افزایش کامنت های اینستاگرام
14 استراتژی مفید برای افزایش کامنت های اینستاگرام ؛ هر روز برند های متعدد و کسب و کارهای مختلف حضور خود را در اینستاگرام به ارمغان میآورند و با افزایش جریان محتوا در این شبکه اجتماعی، برجستهبودن و توجه شدن هر روز سختتر میشود. الگوریتم های جدید اینستاگرام به گونه ای طراحی شده اند که اطمینان حاصل کنند که فقط پست های با کیفیت بالا بر اساس تعاملات، نظرات، لایک ها و موارد دیگر به مخاطب نشان داده می شود. افزایش کامنت ها در اینستاگرام یکی از راه های انتظار افزایش تعامل، فالوورها و مشتریان بالقوه است. “آژانس دیجیتال مارکتینگ آیدبکس” در این مقاله به چگونگی افزایش کامنت در اینستاگرام می پردازد.
“برای دنبال کردن پیح اینستاگرام آیدبکس کلیک کنید.“
چرا افزایش کامنت اینستاگرام مهم است؟
شاید اینستاگرام در سال های اولیه خود به عنوان یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس ها شروع به کار کرده باشد، اما به مرور زمان الگوریتم هایی به آن اضافه شد تا برای مشاغل و تجارت های مختلف مناسب باشد. این الگوریتم ها تضمین می کنند که پست هایی که به دست کاربران می رسد دارای بهترین محتوا، بالاترین سطح تعامل و بیشترین بازدید هستند. هدف کلی همه کسب و کارها در این پلتفرم این است که به اینستاگرام نشان دهند محتوای آنها ارزش نمایش دارد.
افزایش درآمد تنها زمانی اتفاق می افتد که اینستاگرام را متقاعد کنید که ارزش افزوده ای برای مخاطبان ایجاد کرده اید. دریافت نظرات در پست های مختلف همین کار را انجام می دهد. بدیهی است که افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام به معنای داشتن محتوای ارزشمندی است که در حال نمایش است.
همه این عوامل دست به دست هم می دهند تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید، شناخته شوید، به یک برند معروف تبدیل شوید، فروش در اینستاگرام را افزایش دهید و موارد دیگر. بنابراین افزایش کامنت اینستاگرام به تنهایی می تواند درآمد بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.
14 تکنیک مفید برای افزایش کامنت های اینستاگرام
همیشه برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. اگر فکر می کنید پست های اخیر شما کامنت های کمتری دریافت می کند یا به افزایش کامنت های فارسی در اینستاگرام فکر می کنید، 14 تکنیک جادویی برای شما داریم. هر کدام می توانند نقش بسزایی در افزایش نظرات و در نهایت تعامل و درآمد شما داشته باشند.
1. استفاده کردن از هشتگ
استفاده از هشتگ تنها یک روند روزانه نیست، بلکه بخش مهمی از جذب مشتریان فعال است. دایره پست های خود را با هشتگ گسترش دهید. این بدان معناست که شما با افراد بیشتری تعامل دارید. در نتیجه این تعامل افزایش یافته، نظرات بیشتری دریافت می کنید. افزایش کامنت های اینستاگرام روی پست هایی که فقط یک هشتگ دارند 12 درصد بیشتر از پست های بدون هشتگ است.
2. استوری کردن پست یا ریلز
در قسمت استوری می توانید آخرین پست های خود را قرار دهید تا شانس دیده شدن آنها را افزایش دهید. این کار کاربران را متقاعد می کند که از پست جدید شما بازدید کنند و البته نظرات خود را برای شما بنویسند.
3. تگ کردن
تگ کردن افراد راهی فوق العاده برای ارتباط با افرادی است که ممکن است شما را نشناسند. افراد مرتبط را در پست های خود تگ کنید تا بتوانند محتوای شما را ببینند. نه تنها فالوورهای شما، بلکه فالوورهای افرادی که تگ می کنید نیز می توانند پست را ببینند.
فرصت طلایی برای تعامل از اینجا شروع می شود. کاربران جدید و کنجکاوی که می خواهند بیشتر بدانند و بیشتر ببینند برای شما کامنت می گذارند و مطمئناً سعی می کنند سوالات بیشتری را در نظرات بپرسند.
4. پاسخگویی به نظرات فالووران
هرگز نظراتی که برای شما نوشته شده را نادیده نگیرید. با انجام این کار، فرصت تعامل را از دست می دهید. به عنوان صاحب یک صفحه اینستاگرام، باید به نظرات واکنش نشان دهید. این واکنشها سیگنالی به مخاطب میفرستد و او را مجبور میکند تا بارها و بارها با شما صحبت کند، زیرا میداند پاسخی برای آنها وجود دارد. اگر این برعکس باشد، حتی ممکن است شانس دنبال شدن توسط افراد را از دست بدهید.
5. نوشتن کپشن خوب و مناسب
نوشتن کپشن در اینستاگرام چیزی فراتر از ایجاد محتوای ساده است. در واقع آنها مکمل قدرتمندی برای پست ها هستند. هرچه جذاب تر و جذاب تر باشند، بیشتر به دیده شدن پست کمک می کنند. کپشن های تعاملی که کاربران را به لایک و کامنت دعوت می کند تاثیر عمیقی در افزایش لایک و کامنت در صفحات اینستاگرام دارد.
6. تولید محتوای با کیفیت
تقریبا همه کاربران اینستاگرام عاشق محتوای با کیفیت هستند. محتوایی که استانداردهای بالایی دارد، شانس بالایی برای دیده شدن دارد. در نتیجه، مخاطبان بیشتری سعی می کنند با نظر دادن، لایک کردن و اشتراک گذاری حمایت خود را نشان دهند.
البته تولید محتوای با کیفیت نیاز به دانش و تجربه دارد و باید مخاطبان خود را نیز بشناسید. با دنبال کردن آموزش های تولید محتوا در اینستاگرام می توانید محتوایی با کیفیت و جذاب بسازید و مخاطب را ترغیب کنید که نظر بگذارد.
7. سؤالات سبک “این یا آن”
سوالات “این یا آن” روشی عالی برای افزایش نظرات اینستاگرام است. در این روش از فالوورهای خود می خواهید که از بین دو گزینه یکی را انتخاب کنند. مثلا کدام لباس زیباتر است بنفش یا سبز چه غذایی برای شب یلدا درست می کنید؟ یا هر سوال مشابه دیگری.
این سوالات کاربران را تشویق می کند تا پاسخ های احتمالی خود را در کامنت ها بیان کنند و به شما کمک می کند تا نظرات خود را به صورت ارگانیک در اینستاگرام خود افزایش دهید.
“برای پیج اینستاگرامت ادمین میخای؟ همینجا کلیک کن!”
8. سوالات چالش برانگیز را در پست ها مطرح کنید
سوالاتی بپرسید که کاربر را به چالش بکشد. برای مثال در تصویر زیر چندین درخت وجود دارد. چقدر به مهارت های ریاضی خود برای حل سوال پست اطمینان دارید؟ کدام بازیگر در فیلم مورد علاقه شما یا هر موضوعی که به شما و کسب و کارتان مرتبط است بهتر بازی کرده است.
9. مسابقات اینستاگرام برای تقویت تعامل
در این قسمت از آموزش افزایش کامنت اینستاگرام به برگزاری مسابقه اشاره می کنیم. از مسابقات برای دریافت نظرات و افزایش تعامل استفاده کنید. از کاربران خود بخواهید نظرات خود را بیان کنند و در مسابقه شما شرکت کنند.
10. تبلیغات اینستاگرام
اگر نیاز به “افزایش لایک و کامنت در اینستاگرام“ خود دارید، از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید. این باعث می شود که پست های شما به طور قابل توجهی برای مخاطبان بزرگتر قابل مشاهده باشد.
هرچه افراد بیشتری پست های شما را ببینند، احتمال بیشتری دارد که نظر بگذارند و نظرات خود را بیان کنند. با روش های مناسب می توانید اثربخشی تبلیغات اینستاگرام خود را تضمین کنید و در نهایت به فکر افزایش درآمد خود باشید.
11. گذاشتن پست در زمان مناسب
ساعات خاصی از روز برای پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام مناسب است. با کمک آنالیز صفحه اینستاگرام و تحقیق کاربران می توانید ساعت جادویی خود را برای ارسال پست در اینستاگرام پیدا کنید. این پست ها معمولا نظرات بیشتری دریافت می کنند.
12. استفاده از ترند های “کامل کنید یا جاهای خالی را پر کنید”
یکی از محبوب ترین ترندها برای افزایش کامنت اینستاگرام استفاده از عبارات ناقص است. از کاربران خود بخواهید که جاهای خالی را با یک عبارت مناسب پر کنند یا به آنها متنی بدهند و از آنها بخواهید آن را تکمیل کنند. این نظرات مرسوم، چشم نواز و بسیار فراوان هستند.
13. از چهره واقعی خود پست یا ریلز بگذارید
آمار اینستاگرام نشان می دهد افرادی که از پست هایی با چهره خود در تجارت خود استفاده می کنند، 32 درصد شانس بیشتری برای دیده شدن و دریافت نظر دارند. سعی کنید از تصاویر شخصی برای دریافت نظرات استفاده کنید.
14. در ریلز یا پست های خود خلاقیت داشته باشید
خلاقیت همیشه یک استراتژی خوب برای جذب فالوور و افزایش کامنت در دنیای اینستاگرام است. سعی کنید از انواع پست ها مانند عکس، فیلم، تصاویر آلبوم و ویدئوهای پیوسته استفاده کنید. این روش نقش بسزایی در جذب افرادی که کامنت می گذارند دارد.
مقاله پیشنهادی—برندسازی در اینستاگرام – نحوه برندسازی کردن در اینستاگرام
نتیجه گیری و کلام آخر
افزایش کامنت ها در اینستاگرام یکی از دغدغه هایی است که صاحبان مشاغل و کسب و کارهای این فضا با آن دست و پنجه نرم می کنند. پست هایی که در روز نظرات بیشتری دریافت می کنند، اعتبار کل صفحه را از دید اینستاگرام و کاربران آن افزایش می دهند. به همین دلیل در این مقاله به ۱۴ نکته طلایی و روش عالی پرداخته ایم تا به شما در افزایش کامنت اینستاگرام کمک کند. این روش ها همچنین می توانند به افزایش درآمد شما در طول زمان کمک کنند. امیدواریم از آنها بهره مند شوید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.