درآمد اینفلوئنسرهای ایرانی از اینستاگرام چقدر است؟
درآمد اینفلوئنسرهای ایرانی از اینستاگرام چقدر است؟ ؛ یکی از حرفه های نوظهوری که با پیشرفت فضای مجازی و رواج آن در زندگی مردم به وجود آمده است، اینفلوئنسر شدن است. در اصطلاح رایج، اینفلوئنسرها به افراد مشهور مجازی و افرادی گفته می شود که تعداد فالوورهای زیادی در فضای مجازی دارند.
در گذشته این امکان تنها از طریق بازیگر یا فوتبالیست شدن وجود داشت، اما اکنون با فعالیت فعال و مستمر در اینستاگرام، افراد زیادی به شهرت رسیده و سپس از طریق تبلیغات درآمدهای کلانی کسب می کنند. در این مقاله از “وبلاگ های آیدبکس“ قصد داریم به میزان درآمد اینفلوئنسر های ایرانی از اینستاگرام بپردازیم و پردرآمدترین افراد در این زمینه را به شما معرفی کنیم.
“برای دنبال کردن پیح اینستاگرام آیدبکس کلیک کنید.“
اینفلوئنسر چیست؟
همانطور که اشاره کردیم ، با رواج فضای مجازی در زندگی افراد، افراد زیادی به فعالیت های مستمر در زمینه های مختلف از جمله آشپزی ، بلاگری ، آموزش گریم ، تولید محتوای طنز و … پرداخته اند. به افرادی که توانسته اند از طریق تولید محتوا در زمینه های مختلف به شهرت دست یابند، اینفلوئنسر گفته می شود.
درآمد اینفلوئنسر های ایرانی در اینستاگرام از کجا تامین می شود؟
بیشترین درآمد اینفلوئنسرها از تبلیغات در فضای مجازی است و نمی توان آن را درآمد ثابت به صورت ماهانه نامید. با این حال بدون شک هر چه تعداد فالوورها و البته بازدید بیشتر از صفحه آنها بیشتر باشد قیمت تبلیغات نیز افزایش می یابد.
اینفلوئنسرهای ایرانی اینستاگرام چقدر درآمد دارند؟
شاید در سالهای اخیر، اگر کسی میگفت روزی میرسد که مردم میتوانند میلیونها یا حتی میلیاردها دلار از طریق تلفن همراه خود کسب کنند، کمتر کسی باورش میکرد. با این حال، اینستاگرام در حدود یک دهه گذشته توانسته خود را به عنوان یک حضور چشمگیر در زندگی مردم تثبیت کند.
البته این پلتفرم تنها در ایران محبوب نیست و اینفلوئنسرهای زیادی در خارج از ایران هستند که درآمدهای نجومی و غیرقابل تصوری دارند. در سال های اخیر جذابیت اینفلوئنسر به قدری جذاب شده است که اکثر جوانان به این حرفه علاقه مند هستند و شاید تعداد زیادی از آنها حداقل یک بار به فکر این کار افتاده باشند. مشاغل جدیدی در این زمینه مانند وبلاگ نویسان، اینفلوئنسرها، برندگان، اینستاگرامرها، وبلاگ نویسان و غیره پدید آمده اند و افراد زیادی از این طریق ثروتمند شده اند.
درآمد اینفلوئنسرهای ایرانی در اینستاگرام در سال 1402:
- شقایق محمودی ماهی : 1 میلیارد تومان
- میلاد قاسمی خواه ماهی : 2.5 میلیارد تومان
- علی صبوری ماهی : 7 میلیارد تومان
- حسن ریوندی ماهی : 15 میلیارد تومان
- محمد امین کریم پور ماهی : 5 میلیارد تومان
- صدف بیوتی ماهی : 30 میلیارد تومان
- الناز گلرخ ماهی : 20 میلیارد تومان
- سرنا امینی ماهی : 17 میلیارد تومان
دلایل محبوبیت اینفلوئنسرها چیست؟
احتمالاً ورود به اینستاگرام و اکسپلور در فضای آن را تجربه کرده اید، اما متوجه شده اید که چندین ساعت گذشته است. این بدون شک به دلیل محتوای جذاب و خلاقانه ای است که می تواند مخاطبان را به حدی جذب کند که زمان را از دست بدهند.
الگوریتم اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که صفحه کاوش را بر اساس سلیقه کاربرانش نمایش می دهد و به همین دلیل است که هر چیزی که مورد علاقه شما باشد را در این فضا می بینید. این همچنین به این معنی است که ویدیوهایی به شما ارائه می شود که با ترجیحات شما مطابقت دارند و ساعت ها شما را درگیر می کنند.
با این حال، باید توجه داشت که بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای مصرف کننده محتوا، تولید کننده محتوا باشند. سازندگان محتوا یا اینفلوئنسرها در تلاش برای تولید محتوای محبوب هستند. از مطالب طنز گرفته تا مطالب آموزشی در زمینه های مختلف، همیشه با استقبال خوبی مواجه شده اند و محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.
اینفلوئنسرها برای اولین بار در سال 2000 با ایجاد یک سرویس اشتراک گذاری ویدیو به نام یوتیوب ظهور کردند. با گذشت زمان و در اختیار گرفتن این سرویس توسط شرکت غول پیکر گوگل، مردم از سراسر جهان شروع به انتشار ویدیوهای جذاب در مناطق مختلف کردند و مخاطبان زیادی را به خود جذب کردند.
اینفلوئنسرها چه نوع محتوایی ارائه میکنند؟
محتوای اینفلوئنسرها ثابت یا خاص نیست و ممکن است در طول روز با ویدیوهای عجیب و غریب و غیرمعمولی روبرو شوید که هرگز فکر نمیکردید کسی درباره آن محتوا بسازد. با این حال، اکثر محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسرها شامل طنز، پست های انگیزشی و محتوای آموزشی است. محتوای آموزشی زمینه های مختلفی مانند خوشنویسی، اینستاگرامر شدن، یوتیوب شدن، مهارت های کامپیوتری، ترفندهای عکاسی و غیره را پوشش می دهد.
انواع اینفلوئنسرهای اینستاگرام
بهترین اینفلوئنسرها بر اساس تخصص و تواناییشان در ایجاد محتوای جذاب یا شهرتشان در دسته بندی های مختلف، بر اساس تاثیری که در شبکه های اجتماعی دارند، دسته بندی می شوند. در زیر به ترتیب با این انواع آشنا می شویم.
سلبریتی ها
سلبریتی ها آن دسته از افراد شناخته شده و محبوب جامعه هستند که به دلیل شهرت، تعداد فالوورهای بالایی نیز دارند. به عنوان مثال، خواننده ها، بازیگران، بازیکنان فوتبال و سایرین در این دسته، میلیون ها فالوور دارند و برخی از آنها حتی از اینستاگرام درآمد کسب می کنند.
بلاگران اینستاگرامی
در سال های اخیر بلاگران موفق شده اند حضور مهمی در فضای مجازی ایجاد کنند. بلاگری اساساً روال روزانه افراد است که میتواند برای عموم جالب باشد. به عنوان مثال ، زندگی روزمره یک ورزشکار، زندگی معمولی زوج هایی که چالش های مختلف خود را به اشتراک می گذارند یا هر حرفه دیگری می تواند به محتوای وبلاگ نویسی تبدیل شود. حتی بلاگرانی هستند که به عنوان لوله کش فعالیت می کنند و با فعالیت مستمر در اینستاگرام تعداد زیادی فالوور جذب کرده اند.
اینفلوئنسرهای ایرانی چگونه تعداد فالوور های بالای خود را حفظ میکنند؟
یکی از راه های محبوب برای مرتبط ماندن در اینستاگرام این است که تعداد فالوورهای زیادی را در صفحه خود حفظ کنید. اینفلوئنسرهای ایرانی نیز باید دائماً فالوورهای صفحه خود را بالا نگه دارند، زیرا مستقیماً بر درآمد آنها تأثیر می گذارد. به همین دلیل است که سریعترین و سادهترین راه برای افزایش فالوور اینستاگرام، خرید آنها است. ممکن است شما را شگفت زده کند، اما اینفلوئنسرهای ایرانی نیز گهگاه برای جایگزینی فالوورهایی که اخیرا کاهش یافته اند، فالوور خریداری می کنند. به همین دلیل است که همیشه می گوییم خرید فالوور اینستاگرام اقدامی غیر اخلاقی و عجیب نیست و تمامی اکانت های بزرگ اینستاگرام از این روش برای افزایش فالوور خود استفاده می کنند.
مقاله پیشنهادی—چه پیج هایی به ادمین اینستاگرام نیاز دارند؟
نتیجه گیری و کلام آخر
اینفلوئنسرها امروزه افراد بسیار پردرآمدی محسوب می شوند، زیرا نرخ تبلیغات ثابتی ندارند. بر اساس تعداد فالوورها، تعداد بازدید از پست ها و استوری های اینستاگرام، تعداد لایک ها و کامنت ها و تعامل کلی با مخاطبان، می توانند نرخ تبلیغات خود را تعیین کنند. علاوه بر این، با توجه به استفاده روزافزون از اینستاگرام در زندگی افراد، بسیاری از افراد درخواست فرصت های تبلیغاتی در این فضا را دارند، یعنی همیشه تقاضا برای اینفلوئنسرها وجود دارد. در این مقاله از “آژانس دیجیتال مارکتینگ آیدبکس” سعی کرده ایم پردرآمدترین اینفلوئنسرهای ایرانی در اینستاگرام را به شما معرفی کنیم.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.