درآمد ادمین اینستاگرام در سال جدید – دوره ادمینی اینستاگرام
درآمد ادمین اینستاگرام در سال جدید – دوره ادمینی اینستاگرام ؛ با توجه به بستر وسیع و مناسبی که اینستاگرام برای فعالیت ها و کسب و کارها فراهم می کند، کسب درآمد از آن برای همه قابل دسترسی است. بنابراین همه افراد قصد شروع فعالیت در اینستاگرام و کسب درآمد مجازی از آن را دارند.
یکی از رایج ترین مشاغل در اینستاگرام ایجاد اکانت تجاری و فروش محصولات است. این روش بسیار سودآور است و هر فردی با محصولات متنوع و با کیفیت می تواند با افزایش تعداد فالوورهای خود فروش خود را افزایش دهد. اما برای شرکت ها و برندهای بزرگ و همچنین افرادی که زمان زیادی برای تولید محتوا و جذب فالوور ندارند و برای کسانی که اطلاعات کافی در مورد نحوه عملکرد اینستاگرام، نحوه ورود به بخش اکسپلور و نحوه جذب ندارند. دنبال کنندگان، می توانند از ادمین ها کمک بگیرند.
“برای پیج اینستاگرامت ادمین میخای؟ همینجا کلیک کن!”
ادمین ها افراد ماهر و آموزش دیده در دوره های اینستاگرام هستند که اطلاعات کافی در مورد نحوه عملکرد و بازاریابی اینستاگرام دارند. صاحبان مشاغل می توانند آنها را استخدام کنند تا تمام کارهای خود را به آنها بسپارند و به آنها دستمزد ثابت ماهانه بپردازند.
یکی از جنبه های مهم شغل ادمین درآمدی است که ادمین اینستاگرام در ماه به دست می آورد. محدودیت خاصی برای درآمد ادمین وجود ندارد، زیرا بسته به نوع فعالیت و تخصص آنها در جذب مشتری و فالوور متفاوت است. با این حال محدوده مشخصی برای درآمد ادمین وجود دارد که در ادامه این به بررسی کامل آن می پردازیم.
“برای دنبال کردن پیح اینستاگرام آیدبکس کلیک کنید.“
ادمین اینستاگرام کیست؟
کلمه admin یک اصطلاح رایج به معنای سرپرست و مدیر است و در فضای اینستاگرام به فردی اطلاق می شود که مدیریت یک حساب را بر عهده دارد. امروزه، کاربران اینستاگرام که به دنبال رشد قابل توجهی هستند، تا حد زیادی به ادمین ها وابسته هستند، به ویژه افرادی که زمان محدودی دارند یا برندهای بسیار معروفی که به دنبال افزایش دید هستند.
برای ادمین شدن نیازی به داشتن تجهیزات خاصی نیست. آنها می توانند به سادگی از تلفن همراه شخصی، لپ تاپ، تبلت و غیره خود استفاده کنند. به طور خلاصه، ادمین اینستاگرام شخصی است که با داشتن یک حساب تجاری و مدیریت آن، مانند راه اندازی صفحه، ایجاد محتوا و پست، پاسخ به فالوورها، جذب فالوور و غیره باعث افزایش مخاطبان صفحه و افزایش فروش برای صاحب صفحه می شود.
ادمین اینستاگرام چه وظایفی دارد؟
ادمین های اینستاگرام افراد حرفه ای ماهری هستند که با توجه به تخصص و تجربه کاری خود می توانند به سرعت صفحات مختلف اینستاگرام را تقویت کرده و به شکوفایی آنها کمک کنند. ادمین اینستاگرام نقش بسزایی در گسترش و پیشرفت یک صفحه دارد و به همین دلیل است که امروزه تقاضا برای مدیریت صفحات توسط ادمین ها افزایش یافته است. به طور کلی، ما باید وظایف ادمین ها را پس از استخدام و اینکه دقیقاً چه وظایفی باید انجام دهند را درک کنیم.
-
افزایش تعداد فالوورها و تعامل:
ادمین های اینستاگرام باید هنرمندانه و با دقت افراد را به دنبال کردن صفحه دعوت کنند و با ارائه محتوای رضایت بخش به تدریج تعداد کاربران را افزایش دهند.
-
تولید محتوای با کیفیت و جذاب:
یکی از وظایف ادمین ها تولید محتوای جذاب و با کیفیت است. آنها باید در تولید محتوا خلاق باشند و نظم خاصی را در تولید آن رعایت کنند.
-
نوشتن کپشن و هشتگ مناسب:
یکی از اصول کلیدی در جذب مشتری، قسمت کپشن است. امروزه خواندن شرحها توسط کاربران بسیار ضروری است، زیرا زمان تماشای پست را تعیین میکند. بنابراین مدیران و ادمین های اینستاگرام بر روی نوشتن کپشن های حرفه ای تمرکز می کنند تا از طرق مختلف افراد را جذب کنند.
استفاده از هشتگ در پایان نوشتن کپشن نیز مهم است. هشتگ ها ابزارهای ارتباطی سریع برای یافتن محتوای مختلف در اینستاگرام هستند. یک ادمین ماهر باید بداند که از کدام هشتگ ها در کدام پست استفاده کند و چگونه آنها را برای حداکثر کارایی طبقه بندی کند، زیرا اینها همه بخشی از وظایف ادمین ها هستند.
-
ارسال مطالب در زمان مناسب:
یکی دیگر از وظایف مهم ادمین های اینستاگرام این است که با تجزیه و تحلیل بخش بینش اینستاگرام، بازه زمانی زمانی که افراد بیشتری فعال هستند را شناسایی کنند و سپس پست ها و استوری ها را در این مدت به اشتراک بگذارند.
تجزیه و تحلیل مناسب بخش بینش اینستاگرام اطلاعات فراوانی در مورد نرخ تعامل کاربر، برداشتها، زمان تماشا، تعامل و سایر دادههای مرتبط با صفحه ارائه میدهد.
-
افزایش امنیت پیج:
درک این نکته ضروری است که حفظ امنیت یک صفحه یک مسئولیت حیاتی برای مدیران تلقی می شود و آنها باید قبل از شروع هر فعالیتی امنیت صفحه را بالا ببرند. ممکن است تعجب کنید که چرا خود اینستاگرام روی محافظت از صفحات تمرکز می کند و سعی می کند اطلاعات کاربران را حفظ کند.
با این حال، علیرغم تمام اقدامات سختگیرانه اینستاگرام، افراد همچنان ممکن است برای آسیب رساندن یا از بین بردن صفحه شما، اقدام به هک کردن یا سرقت اطلاعات مشتری کنند. بنابراین، ادمین ها باید فعالیت های خاصی مانند فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای را برای “افزایش امنیت پیج” انجام دهند.
-
پاسخگویی به موقع در کامنت و دایرکت:
پاسخگو بودن به کاربران در پیامها و کامنتها یکی از وظایف مهم ادمینها است، زیرا باعث افزایش تعامل کاربران و افزایش فروش میشود. یک ادمین حرفه ای باید هم در پیام های مستقیم و هم در نظرات، سریع و مودبانه به کاربران پاسخ دهد و بازخوردها، پیشنهادات و نظرات مثبت و منفی را با مهربانی مدیریت کند. آنها باید به نکات مثبت خود پایبند باشند و پیشنهادات جدید را حتی اگر به صورت انتقادی مطرح می شود برای رشد بیشتر صفحه پیاده کنند.
گاهی اوقات، نظرات نامناسب توسط افراد خاص ممکن است به اعتبار صفحه آسیب برساند. یک مدیر ماهر باید سریعاً این افراد را از صفحه حذف کرده و به پلتفرم گزارش دهد، زیرا اظهارات بی اساس می تواند فروش را کاهش دهد و اعتماد کاربران را از بین ببرد و بر حاشیه سود تأثیر بگذارد.
-
افزایش تعامل پیج اینستاگرام:
افزایش تعامل صفحه یکی دیگر از مسئولیت های مهم ادمین های اینستاگرام است. ادمین ها باید با تشویق فالوورها به لایک کردن، نظر دادن و تعامل برای افزایش تعامل کاربران تلاش کنند. این تعاملات بسیار مهم هستند زیرا نشان دهنده محبوبیت یک صفحه هستند. ادمین ها می توانند لایک ها و نظرات را از طریق مسابقات و جوایز مختلف افزایش دهند.
-
تحلیل و آنالیز پیج:
تجزیه و تحلیل و ارزیابی یک صفحه یک مهارت کلیدی است که یک ادمین اینستاگرام باید از آن برخوردار باشد. آنها باید بتوانند نقاط قوت و ضعف یک صفحه را در یک نگاه ارزیابی کنند و خلاصه ای از آمار آن را ارائه دهند. در اینجا برخی از عوامل حیاتی وجود دارد که یک مدیر باید در هنگام تجزیه و تحلیل صفحه در نظر بگیرد:
– ارزیابی تعداد مناسب فالوور نسبت به فالو
– درک داده های آماری، از جمله فعالیت های دنبال کننده
– بررسی بیو صفحه برای اطلاعات مرتبط
– تجزیه و تحلیل پروفایل های اینستاگرام و ایجاد تغییرات لازم
– بررسی شماره پست های اخیر در برابر لایک های مورد نیاز
– تولید محتوای مناسب برای افزایش بازدید اینستاگرام
-
تولید محتوای مستمر:
حفظ نظم در فعالیت های یک ادمین ضروری است. مدیران باید به تولید محتوا بدون تفاوت زمانی قابل توجه بین ویدیوها و تصاویر برای اشتراکگذاری ادامه دهند، زیرا ممکن است باعث کاهش مخاطب شود.
-
افزایش فروش و بازاریابی
میزان فروش برای افرادی که کسب و کار خاص خود را دارند بسیار مهم است. افزایش فروش نیز جزو وظایف ادمین ها است. به عبارت دیگر ادمین ها می توانند با تولید محتوا، جذب مخاطب، اعتمادسازی با کاربران و افزایش فروش، فروش را افزایش دهند.
-
تسلط کافی به برنامه اینستاگرام
استفاده از هر برنامه ای نیازمند دانش و آموزش قبلی است. به طور خاص اینستاگرام یک برنامه بسیار دقیق و پیشرفته است که فقط ادمین ها و افراد ماهر کاملا آن را درک می کنند.
مزایای شغل ادمین اینستاگرام چیست؟
ادمین های اینستاگرام با فعالیت های خود می توانند نرخ درآمد خود را تعیین کرده و به دلیل عملکرد مناسب و ماهرانه درآمد خود را افزایش دهند. شغل ادمین مزایای زیادی دارد که ما قصد داریم در مورد آنها صحبت کنیم:
وقتی فردی وارد حوزه مدیریت می شود، می تواند همزمان شغل دیگری نیز داشته باشد. امروزه بسیاری از افراد شغل دوم خود را در اینستاگرام به عنوان ادمین دارند. کسب درآمد از اینستاگرام به دلیل زمان کم مورد نیاز و درآمد بالا بسیار مناسب است.
همانطور که می دانید کار ادمین تنها چند ساعت در روز از شما می گیرد تا بتوانید فعالیت های دیگری را نیز انجام دهید. شغل ادمین نیز به شما این امکان را می دهد که از طریق فضای مجازی اینستاگرام با سایر شهرها ارتباط برقرار کرده و به فعالیت بپردازید. “ادمین ها به دلیل ماهیت شغلی خود می توانند با چندین کارفرما و شرکت همکاری کنند.”
چه عواملی درآمد ادمین اینستاگرام را تعیین می کند؟
کسب درآمد از اینستاگرام برای ادمین های مختلف متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین، هرکسی که وارد بخش مدیریت می شود لزوماً درآمد زیادی ندارد. با این حال، عواملی وجود دارد که در صورت انجام، می تواند درآمد ادمین ها را افزایش دهد.
1- توانایی های مدیریت
سطح توانایی های یک ادمین یکی از تاثیرگذارترین عوامل در تعیین درآمد ادمین اینستاگرام است. درآمد ادمین اینستاگرام به مهارت آنها در تولید محتوا، جذب فالوور، جذب مشتری، افزایش فروش، افزایش نرخ تعامل، پاسخگویی به کاربران، ویرایش، استفاده از مزایای سایر برنامه ها برای تولید محتوا و … بستگی دارد.
2- تعداد کارها و صفحات مدیریت شده
برخی از ادمین ها طیف گسترده ای از فعالیت ها را انجام می دهند، در حالی که برخی دیگر فقط مسئول آپلود محتوا و پاسخ به پیام های مستقیم هستند. بنابراین، سطح درآمد آنها متفاوت است.
برخی از ادمین ها علاوه بر مدیریت یک صفحه، چندین صفحه را نیز مدیریت کرده و بر آنها نظارت می کنند. بنابراین درآمد ادمین اینستاگرام که چندین صفحه دارد بیشتر از بقیه است.
3- قراردادهای بسته با کارفرما ها
سطح درآمد ادمین های اینستاگرام به کارفرمایان آنها بستگی دارد. گاهی اوقات، افراد ممکن است با کارفرمایان قراردادهایی منعقد کنند که منجر به درآمد کمتر می شود و منجر به درآمد کمتر برای مدیران می شود. اما برخی از ادمین ها با شرکت ها و برندهای بزرگ قرارداد می بندند که در این صورت سقف درآمد ادمین ها بسیار بیشتر خواهد بود.
قبل از شروع فعالیت، ادمین ها باید با کارفرمایان خود صحبت کرده و قرارداد خود را بنویسند، بنابراین بر اساس آن درآمد ادمین اینستاگرام آنها مشخص می شود.
4- رزومه کاری ادمین
رزومه کاری ادمین ها تاثیر بسزایی در تعیین درآمد آنها دارد. امروزه شاهد موفقیت برخی از ادمین ها هستیم که به دلیل رزومه برجسته در قراردادها و موفقیت روزافزون صفحات، درآمد بیشتری دریافت می کنند.
به عبارت دیگر، افرادی که تجربه در افزایش سریع موفقیت صفحه در مدت زمان کوتاهتری دارند، درآمد قابل توجهی بالاتر از سایر ادمینها خواهند داشت.
چگونه یک ادمین اینستاگرام حرفه ای شویم؟
اگر مهارت های یک ادمین اینستاگرام را کسب کنید و وظایف خود را به موقع و منظم انجام دهید، با تمرین و رعایت چند نکته می توانید یک ادمین اینستاگرام حرفه ای شوید و درآمد خوبی کسب کنید. در اینجا چند نکته کلیدی است که به اختصار توضیح داده ایم:
استراتژی تولید محتوا برای اینستاگرام
یک برنامه ریزی دقیق و منظم برای صفحه خود داشته باشید و به آن پایبند باشید. به عنوان مثال، برای صفحه فروش لباس، می توانید چهار پست یا بیشتر در هفته آماده کنید. موضوع هر پست و کپشن آن را از قبل آماده کنید.
تجزیه و تحلیل رقبا
این گزینه بسیار مهم است. رقبای خود را به طور منظم تجزیه و تحلیل کنید. از اشتباهات آنها درس بگیرید و ایده های جالب آنها را در ذهن خود پرورش دهید. البته کپی نکنید، اما پرورش ایده دیگری با خلاقیت شما می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد.
تجزیه و تحلیل آمار اینستاگرام
در بخش Instagram Insight، همانطور که از نام آن پیداست، میتوانید بینش کلی درباره پستها و استوریها، مخاطبان و جنسیت و سن آنها به دست آورید. اینستاگرام اینسایت برنامه ریزی و برنامه ریزی صفحه را تغییر می دهد. این گزینه حیاتی را نادیده نگیرید.
رزومه مناسب
رزومه خود را تدوین کنید. کارهای قبلی خود را در رزومه بنویسید و اهداف آن را توضیح دهید. این رزومه همچنین به افزایش درخواست های همکاری شما کمک می کند.
“درآمد اینفلوئنسرهای ایرانی از اینستاگرام چقدر است؟”
درآمد ادمین های اینستاگرام چقدر است؟
درآمد ادمین های اینستاگرام بر اساس مسئولیت ها، مهارت ها و قراردادشان متفاوت است. به طور کلی، چهار دسته برای درآمد ادمین اینستاگرام وجود دارد.
درآمد بین 2 تا 6 میلیون
ادمین های اینستاگرام با قراردادهایی با شرکت های کوچکتر و مسئولیت های نسبتا ساده تری مانند تولید محتوا، پاسخگویی به پیام ها و نظرات کاربران، درآمد کمتری نسبت به سایر ادمین ها دارند. با این حال، اگر این افراد با چندین کارفرما به طور همزمان کار کنند، می توانند درآمد بیشتری کسب کنند.
درآمد بین 6 تا 15 میلیون
این گروه از ادمین ها نسبت به گروه اول از قابلیت های بیشتری برخوردار بوده و علاوه بر وظایف اصلی خود، در کارهای مختلفی مانند کار با برنامه های ویرایشی مختلف، تولید محتوا و تعامل مهارت دارند. این افراد توانایی تولید محتوای با کیفیت، تصویربرداری و جذب فالوور بالاتری دارند و در نتیجه درآمد بیشتری نسبت به گروه اول دارند.
درآمد بین 15 تا 30 میلیون
دسته سوم افراد در بازاریابی و افزایش فروش که از اهداف اصلی صفحات تجاری هستند، توانایی بیشتری دارند. آنها در ترغیب حرفه ای مشتری مهارت دارند و می توانند سود قابل توجهی برای کارفرمایان خود ایجاد کنند.
بیش از 30 میلیون درآمد
دسته آخر شامل ادمین های بسیار حرفه ای است که به دلیل تحصیلات بازاریابی سطح بالا، رزومه کاری قوی و فعالیت با چهره های معروف اینستاگرام، از بزرگترین و شناخته شده ترین ادمین ها هستند. آنها ممکن است شرکت خود و چندین کارمند اختصاصی داشته باشند، بدون سقف درآمد مشخص، زیرا می توانند از هر پست یا طراحی داستان درآمد بسیار بالایی کسب کنند. برای تبدیل شدن به چنین ادمین هایی، باید تجربه کاری گسترده و آموزش حرفه ای داشته باشید.
“برای پیج اینستاگرامت ادمین حرفه ایی میخای؟ همینجا کلیک کن!”
چرا نمی توانیم برآورد دقیق تری از حقوق ادمین اینستاگرام داشته باشیم؟
درآمد ادمین اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین درآمد خالص یک مدیر صفحه ارتباط مستقیمی با توافق او و کارفرما در خصوص محل کار، ساعات کاری و نوع قرارداد (مبتنی بر پروژه، تمام وقت و …) دارد. با توجه به انبوه عوامل تاثیرگذار و تاثیر قابل توجه توافق طرفین در پرداخت ماهانه به ادمین اینستاگرام، ارائه آمار دقیق و مستند مشکل است. به عبارت دیگر، یک ادمین اینستاگرام که به صورت حضوری و تمام وقت در یک مجموعه کار می کند، ممکن است لزوما دستمزد بالاتری نسبت به همکار از راه دور و پروژه محور خود دریافت نکند.
مقاله پبشنهادی—چگونه در اینستاگرام پیشرفت کنیم؟ – 13 استراتژی موثر برای پیشرفت سریع در اینستاگرام
نتیجه گیری و کلام آخر
امروزه کسبوکارهای مجازی به دلیل راحتی، دسترسی آسان و قابلیت چندوظیفه بودن، محبوبیت فزایندهای پیدا کردهاند. همین امر باعث شده تا تعداد زیادی از مردم به این رشته روی بیاورند. ادمین اینستاگرام یکی از مناسب ترین مشاغلی است که افراد می توانند با یادگیری اصول آن به درآمد بالایی برسند و موفقیت خود را در طول زمان افزایش دهند. هدف “آژانس دیجیتال مارکتینگ آیدبکس” از این مقاله ارائه یک نمای کلی از شغل ادمین و مزایای آن است تا در صورت تصمیم به ادامه آن، اطلاعات کافی در مورد این حرفه داشته باشید.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.