تبلیغ نویسی در اینستاگرام – مهم ترین نکات برای تبلیغات در اینستاگرام
اکثر کسب و کارهای بزرگ و کوچک از تاثیر تبلیغات بر فروش و جذب مشتری آگاه هستند. در سال های اخیر تبلیغات در اینستاگرام بسیار محبوب شده است. اگر یک صفحه اینستاگرام برای کسب و کار خود دارید، ممکن است زمان شروع تبلیغات در اینستاگرام فرا رسیده باشد. اگر با تکنیک های تبلیغات آشنایی ندارید مطالعه این مقاله از را از دست ندهید و با ما همراه باشید. در مقاله زیر هر آنچه را که باید در مورد یادگیری تبلیغات در اینستاگرام بدانید را توضیح خواهیم داد.
برای انجام تمام تبلیغات ذکر شده در این مقاله به بهترین شکل تنها کافیست با شماره 09393148002 تماس حاصل فرمایید.
اهمیت تبلیغات در اینستاگرام
اگر تبلیغات هدفمند نباشد، تاثیر و نتایج مطلوبی نخواهد داشت. اگر قصد تبلیغ در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی را داشته باشید، باید با اصول و استراتژی مشخص پیش بروید. اما چرا و چگونه باید در اینستاگرام تبلیغ کرد؟ از آنجایی که اکثر افراد در سنین مختلف به اینستاگرام دسترسی دارند و چندین بار در روز اپلیکیشن را چک می کنند، تبلیغات در اینستاگرام در مقایسه با سایر روش های تبلیغاتی بسیار مهم است.
به عبارت دیگر اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب، بستر مناسبی را برای معرفی برند تجاری شما فراهم می کند. از طریق یک بنر تبلیغاتی اینستاگرام، می توانید تأثیر ماندگاری در ذهن مشتریان ایجاد کنید. به این ترتیب، آنها کسب و کار شما را برای خرید محصولات یا خدمات مورد نیاز خود انتخاب می کنند. برخی از رایج ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام به شرح زیر است:
+ تنوع بالا در روش های تبلیغاتی
+ بستر مناسب برای معرفی برند
+ گزینه های هدف گذاری پیشرفته برای اهداف تبلیغاتی
+ فضای رقابتی در اینستاگرام
+ امکان ایجاد روابط نزدیک و صمیمی با کاربران
+ مقرون به صرفه بودن
+ سهولت در تبلیغات و مزایای دیگر
با توجه به اطلاعاتی که در مورد مزایای تبلیغات در اینستاگرام به دست آورده اید، مطمئناً می خواهید در اسرع وقت اقدام کنید. ادامه خواندن این مقاله و تکنیک هایی که توضیح می دهیم تا حد زیادی به شما در دستیابی به نتایج بهتر کمک می کند.
انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام
برای آموزش تبلیغات در اینستاگرام روش های مختلفی وجود دارد. برخی افراد با شنیدن تبلیغات در اینستاگرام بلافاصله به فکر بنرهای تبلیغاتی می افتند، اما تنوع روش های تبلیغاتی بسیار زیاد است و شامل موارد زیر می شود:
تبلیغات بنری اینستاگرام
یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی استفاده از تبلیغات بنری در اینستاگرام است. این بنرها معمولا شامل عکس یک محصول یا برند خاص هستند و در پست ها و استوری ها منتشر می شوند. در این بنرها معمولاً به ویژگی ها و ویژگی های متمایز برند یا محصول اشاره می شود تا بینندگان را به بررسی و خرید محصول تشویق کند.
توجه داشته باشید که این روش تبلیغات در اینستاگرام به دلیل جذابیت بصری برای مشاغل مختلف موثر بوده و تاثیر مثبتی دارد. می توانید از تبلیغات بنری برای کسب و کار خود استفاده کنید و بازخورد کاربران را تجزیه و تحلیل کنید.
مزایای تبلیغات بنری:
- مقرون به صرفه
- صرفه جویی در زمان و هزینه
- جذابیت بصری بنرها
- سهولت در ساخت بنرهای تبلیغاتی
معایب تبلیغات بنری:
- محدودیت در ارائه توضیحات دقیق محصول
- به فرآیند عکاسی و ویرایش نیاز دارد
تبلیغات ویدیویی اینستاگرام
گاهی اوقات ممکن است نتوان در بنر اینستاگرام توضیحات دقیقی از محصول ارائه داد. در چنین مواقعی بهترین راه حل برای تبلیغات در اینستاگرام استفاده از تبلیغات ویدیویی است. در حال حاضر می توانید ویدیوهای اینستاگرام را بدون محدودیت زمانی تهیه کنید.
به عنوان مثال 15 ثانیه و یک دقیقه زمان مناسبی برای تبلیغات ویدیویی است. می توانید ویدیوی آماده شده را به صورت استوری، پست، حلقه و حتی لایو در اینستاگرام منتشر کنید. لطفاً توجه داشته باشید که میتوانید ویدیوی زنده را بهعنوان یک پست ذخیره کنید و به کاربران آنلاین و آفلاین امکان مشاهده آن را بدهید.
مزایای تبلیغات ویدیویی:
- شفافیت در تبلیغات ویدیویی
- داستان سرایی و تعامل با مشتری
- جذابیت بصری تبلیغات ویدیویی
- جذب مخاطب با ویدئو
معایب تبلیغات ویدیویی:
- هزینه بالای تولید تبلیغات ویدیویی
- نیاز به تجهیزات فیلمبرداری و نور
- تولید ویدئوی وقت گیر
- مصرف بالای اینترنت برای مشاهده تبلیغات
مسابقات اینستاگرام
برای توضیح این روش تبلیغات در اینستاگرام، مهم است که بر هدف خود از تبلیغات در اینستاگرام تاکید کنید. مثلا هدف شما جذب فالوور یا فروش محصول است؟ بسته به اهداف خود، می توانید یک مسابقه اینستاگرامی برای تشویق دنبال کنندگان خود به سمت آن هدف برگزار کنید ، مانند:
- افزایش لایک و کامنت
- صفحه اینستاگرام شما را دنبال کنند
- منشن کردن افراد در بخش کامنت اینستاگرام
- به اشتراک گذاری پست ها، استوری ها و سایر مطالب
“برای پیج اینستاگرامت ادمین میخای؟بیا اینجا تا با بهترین ادمین ها آشنات کنم!”
چالش های اینستاگرام
اولاً چالش های اینستاگرام در واقع نوعی رقابت هستند و شباهت های زیادی با مسابقات اینستاگرامی دارند. اما تفاوت این دو روش تبلیغات در اینستاگرام در نحوه برگزاری مسابقه نهفته است. در این چالش ها، شما فالوورهای خود را به تبلیغ یک محصول یا برند دعوت می کنید و به آنها فرصتی برای برنده شدن در چالش می دهید.
این نوع چالش ها و تبلیغات اینستاگرامی بهترین انتخاب برای معرفی برند و کسب و کار است. برای این کار می توانید از هشتگ ها یا شعارهای تبلیغاتی خاص نیز برای کسب و کار خود استفاده کنید.
تبلیغات در استوری ها با گذاشتن لینک
تبلیغات در استوری با لینک یک حرکت هوشمندانه است. مردم تمایل دارند داستان ها را بسیار بیشتر از آنچه که دوست دارند یا روی پست ها اظهار نظر کنند، مشاهده کنند. بنابراین استفاده از استوری برای تبلیغات می تواند بسیار موثر باشد. می توانید لینک هایی را در استوری های خود قرار دهید، مانند به اشتراک گذاری پیوند به صفحه محصول خود در اینستاگرام.
همکاری کردن با اینفلوئنسر ها
همکاری با اینفلوئنسرها نیز یک راه عالی برای تبلیغات در اینستاگرام است. اینفلوئنسرهایی که تعداد فالوور بالایی دارند می توانند به تبلیغ برند شما کمک کنند. حتی می توانید محصولات خود را به صورت رایگان برای اینفلوئنسرها بفرستید و از آنها بخواهید پس از استفاده از آنها نظرات ویدیویی ایجاد کنند. فالوورها به اینفلوئنسرهای مورد علاقه خود اعتماد دارند، بنابراین توصیه های آنها می تواند دیگران را تشویق کند که صفحه شما را دنبال کنند و خرید کنند.
تعرفه تبلیغات اینستاگرام + درآمد بلاگرها و اینفلوئنسر ها
بهترین زمان برای تبلیغات اینستاگرام
متأسفانه اکثر کاربران زمانی شروع به تبلیغات می کنند که صفحه آن ها اصلاً آماده نیست که مشکلاتی را ایجاد می کند. بنابراین قبل از شروع تبلیغات حتما یک عکس پروفایل مناسب تهیه کنید و حداقل 10 تا 20 پست جذاب و حرفه ای را در صفحه خود قرار دهید. همچنین، پست ها و استوری های خود را با دقت برنامه ریزی کنید.
برای انجام تمام تبلیغات ذکر شده در این مقاله به بهترین شکل تنها کافیست با شماره 09393148002 تماس حاصل فرمایید.
نکات طلایی برای تبلیغ نویسی در اینستاگرام
-
خلاقیت در تبلیغ نویسی اینستاگرام
بر اساس تحقیقات انجام شده، خلاقیت باعث افزایش کارایی و عملکرد می شود، اما متاسفانه اکثر کسب و کارها از خلاقیت در تبلیغات خود استفاده نمی کنند و به نوعی مطالب را از دیگران کپی می کنند.
-
همخوانی داشتن متن و تصویر
یکی از جنبه های مهم کپی رایتینگ تبلیغاتی، هماهنگی بین متن و تصویر است. هر گونه تناقض بین متن و تصویر ممکن است منجر به عدم برآورده کردن انتظارات کاربران شود.
-
نکات مهم را در متن ذکر کنید
هنگام نوشتن محتوای تبلیغاتی آن را ساده نگه دارید و نکات مهم را در 3 جمله بیان کنید.
-
تعیین اهداف در تبلیغ نویسی
مطمئن شوید که هدفی برای تبلیغات اینستاگرام خود داشته باشید، زیرا این کار نقشه راه را به کاربران نشان می دهد و آنها را با برند شما بیشتر آشنا می کند.
-
اهمیت ساده نویسی
تبلیغات اینستاگرام خود را تا حد امکان کوتاه نگه دارید تا کاربران خسته و دلزده نشوند. نکات مورد نظر خود را به طور واضح و مختصر برای درک کامل کاربر بیان کنید.
-
الهام گرفتن از مطالب دیگران
برخی به اشتباه با کپی کردن از مطالب دیگران الهام می گیرند، در حالی که این دو مفهوم کاملاً متفاوت هستند. در الهام، فرد مطالب دیگران را در زمینه فعالیت خود می خواند و بر اساس آن تبلیغات یا محتوای خود را ایجاد می کند.
همیشه برای بهبود محتوای خود تلاش کنید و در فکر تغییر ذهنیت مخاطبان خود باشید.
سایر نکات مهم در تبلیغ نویسی اینستاگرام عبارتند از:
- استفاده از هشتگ های مناسب
- استفاده از کال تو اکشن های مناسب برای جذب مخاطبان بیشتر
- کاربران را در متن خود درگیر کنید. از سوالاتی استفاده کنید که آنها را کنجکاو کند
- از قلاب برای نوشتن کپشن های تبلیغاتی استفاده کنید
- متن را در قالب داستان بنویسید
مقاله پیشنهادی—چجوری بلاگر بشیم؟
نتیجه گیری و کلام آخر
در پایان، استراتژی های دقیقی برای تبلیغات در اینستاگرام را مورد بحث قرار داده ایم. اگر سوال خاصی در این زمینه دارید، در نظرات بپرسید تا بتوانیم شما را راهنمایی کنیم. به نظر شما بهترین روش و آموزش برای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.